05 september, 2013

torsdag


Torsdag, och Milians första inskolnings vecka börjar gå mot sitt slut.
Det har gått riktigt bra denna veckan.
Han hittar en boll och sen e han typ nöjd! :)
Det e sån lycka att se honom där. Att han verkar trivas och finner sig i de.
Det e även lycka att jobb börjar rulla på igen för min del, så glad!!!!! :)

I morgon ska jag jobba en heldag. Så då ska Milian vara hos sin älskade moster och kusinerna.
Sen ska Milian och André till dagis på eftermiddan.
Kul att André me får chansen att se hur han har det där. :)

I morgon kommer även min älskade mammii hem!!!!!! Som jag längtar!!!
Så i morgon kväll efter jobbet vet jag exakt vad jag ska hitta på iaf! :)

Nu ska jag passa på att vila en stund medans Milian vilar.
Senare ska vi till Högsma och äta och sen ska André iväg på möte ikväll.

1 kommentar:

  1. Jag tror vi ska göra samma sak imorgon. Som jag saknar min mamma nu!

    Roligt att Milian trivs på dagis :-)

    SvaraRadera