30 augusti, 2013

fredag.

Fredag, och helgen e kommen.

André körde till Kalmar i eftermiddes för att hälsa på en vän. Så han kommet inte hem fören i morgon kväll eller söndag. Han hade inte riktigt bestämt sig än.
Syster, Colin och Folke har åkt till Göteborg för att träffa en vän till henne och kommer inte hem förens på söndag.
Mammii e fortfarande i usa.
Pappa ska på släktvandring i morgon.
Mimmi och Mickan e iväg ikväll och har ingen aning om de kommer hem ikväll eller i morgon.
Andrés föräldrar ska till Karlshamn i morgon hela dagen typ.
Varför känns de som att alla åker iväg just denna helgen?!
Tur för mig att jag iaf har min bebis hos mig! <3
Och tur för mig att min farfar uppskattar när vi kommer och hälsar på. För i morgon blir det en tur dit iaf! <3

Idag har min fina vän Myti varit hos mig och hälsat på, alltid lika kul!!
Sen körde jag och Milian till Högsma och hälsade på en sväng.
Åt squashkaka (stavning??) så j-a GOTT!!!!!!

Milian somnade i bilen på vägen hem och han vaknade inte när jag flyttade över honom till sängen heller. Utslagen hjälte!
Så ikväll va det iaf inga tårar eller skrik när jag la honom, skönt!!

Nu ska även denna mamman snart sova.
I morgon bitti kommer hovslagaren hit.
Tur att min pappa hinner hjälpa mig me hästarna och Milian innan han ska iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar