29 augusti, 2013

torsdag.


Min lilla kille har kommit in i en period där han vägrar sova själv! Han skriker hysteriskt när jag har lagt honom i sin säng, där han alltid har sovit bäst. Men nu har jag fått somna honom hos mig. Rätt mysigt ändå!

På måndag börjar han dagis!!!!
Helt sjukt, jag har nog inte fattat att det e dax alla redan. Men det e de.
Sen hoppas jag att jag får massa jobb där, igen!
Har några enstaka dagar inbokade, hoppas på så mycket mer!
Jag hade lätt kunnat vara "vikarie" hela mitt liv på de stället om jag bara hade vetat säkert att jag hade fått tillfälligt mycket jobb varje månad så jag hade klarat mig. Drömma kan man och det passar jag verkligen på att göra nu! :)

Igår kom mimmi och mickan hem från USA! Min mammii e där än och kommer inte hem fören nästa fredag (!!!!!!!!!!)
Som jag saknar henne!!

Hämtade förresten vår bil i förrgår som har varit på lagning. Ska lämna in den på onsdag igen för lagning sen vi blev påbackade, så drygt! Ska bli skönt sen när de e klart så man inte behöver tänka på de mer.

Nu ska jag ligga och titta på min älskade unge som ligger bredvid mig och sover så gott!
Aldrig kunde jag tro att jag skulle ha sån tur över att få vara mamma till just honom! 
Sån lycka!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar