20 augusti, 2013

tisdag!


Idag va dagen kommen som va så långt borta innan.
Jag har knappt hunnit förbereda mig mentalt, tiden har gått så fort!
Idag åkte min älskade mammii till USA med Mimmi och Mickan.
Igår va hon här och sa hejdå och Jessica Blom, mammagris till 1000% blev såklart ledsen!
Kvittar nog hur gammal jag än blir så gör de så ont att vara utan henne. Hon sa till mig "2 helger, sen e jag hemma igen". Behöver jag ens nämna att jag längtar till helgen och nästa helg igen?!
Självklart hoppas jag att hon får de hur bra som helst. Men mamma är alltid mamma. Och min mamma e sådär extra speciell för mig.
Hon ställer alltid upp, vad det än är.
Man kan prata med henne och jag vet att det stannar där.
Älskade mammii, du förtjänar denna resan så j-a mycket!
Och när du kommer hem igen och e ledsen över att behövt åka ifrån din syster igen så vet du iaf att du har en väldigt glad dotter här hemma! :)


1 kommentar:

  1. Hon har två glada döttrar och en bunke lyckliga barnbarn :-)

    SvaraRadera