12 augusti, 2013

måndag.



Va ett tag sen man skrev här.
Förra veckan började A jobba igen.
Och nu e det jag och min bebis om dagarna som gäller, mysigt! :)
Men det en mysig semester vi fick tillsammans. Hittat på massa roliga saker, varit iväg mycket och ibland bara tagit dagen som den kommer. Det e SÅ det ska vara. :)

Milian har fattat galoppen och gör riktigt bra nu.
Han går typ HELA tiden! Så roligt art se. Min bebis börjar bli stor och snart börjar han på dagis!!!!! Var har denna tiden tagit vägen?! Känns inte så längesen det va siste maj förra året och jag jobbade min sista dag innan jag skulle gå hem och vänta på att Milian ville komma ut!
Ich snart ska jag tillbaka till jobblivet
Jag har ingen aning om var jag kommet hamna.
Jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får komma tillbaka dit, där jag gjorde min sista dag maj -2012. Jag trivs så fruktansvärt bra där!!! Bästa, bästa stället!!

Att tiden springer iväg märker man såklart mest på barnen. Folke e snart 3 månader och i helgen döptes han. Vår finaste Folke!! <3
Idag när jag kom hem till familjen Holm så sa C "Hej moster, jag har saknat dig"!!
Kan man bli annat än lite rörd?
Älskade, älskade Colin!!!
Jag älskar honom som om han vore min egen unge! Det e SÅ STORT för mig att vara moster till honom! Jag e en väldigt lycklig moster och en väldigt lycklig faster! Mina syskon e väldigt duktiga på att få så underbara barn!! <3

1 kommentar: