24 juli, 2013

onsdag.


Stackars Sverige. Tung förlust.
Så orättvist!
De har varit så j-a grymma hela tiden.
De va så j-a värda detta.
Skit.
Ännu mer skit.

Idag har jag haft poolhäng med min fina mammii! Riktigt härligt!
Igår kväll va första gången som jag badade i vår pool sen vi flyttade hit!
Någongång ska va den första! ;)

Nu ska jag se om jag kan koppla bort matchen som va ikväll och sova istället.
I morgon ska vi hälsa på min fina farfar sen vidare till kompis, bra dag!

Min syster e förresten hur j-a grym som helst!
Hon har gått ner över 6 kg på 3 veckor!!!!
Fy tusan va duktig hon är!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Envishet lönar sig!
    Du är min förebild, har du kunnat så kan jag också.
    Gäller bara att ge sig fan på det! Kilona trillar tyvärr inte utav sig själv.

    SvaraRadera