12 september, 2013

sådär galet glad!



Vad fort allt kan ändras!
Igår 13.37 ringer min telefon.
På andra sidan luren hör jag min chef.
Han sa att han hade ett jobb till mig i minst 2 månader framåt!!
Behöver jag ens nämna att jag blev sådär galet glad?!?!
Så på måndag börjar jag på förskolan i Sibbhult!
Lämnar Glimåkra med en tår i ögat, men nu ser jag framåt! Detta kommer bli hur bra som helst och jag e så j-a glad och så j-a lycklig!!!
ÄNTLIGEN E DET MIN TUR!!!

Allt klaffar så bra med. Milian e färdig inskolad i morgon.
Det har gått som en dans sen dag 1!
Han bryr sig inte ens när jag går.
Han märker väl hur trygg jag e i detta och det smittar väl av sig! :)

Känns som att jag lever lite i en fantasi värld. Sånt man bara ser på film, fast bättre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar