04 oktober, 2013

sjukstuga

Nu har sjukstugan hittat hit.
Idag när jag tog upp Milian så kändes han varm, tog tempen som visade 38,7. :(
Jag har me dragit på mig en förkylning, rösten håller på att försvinna.
Men jag e så pass pigg så jag hade planerat att jobba idag. Men så blev de tyvärr inte. :(
För hoppas att min lilla kille snart blir bra igen. <3

Nu har jag varit på de nya jobbet i 3 veckor.
Jag trivs riktigt bra!
Och jag har även fått förlängt, året ut!
Kan knappt bli bättre, hoppas de fortsätter så! :)

Just nu i skrivandet stund ligger Milian och sover igen och jag slappar framför tv:n.
Senare när A kommer hem ska jag köra till jobbet och hämta mina ringar som jag glömde där igår, typiskt!
Sen måste jag till Osby en sväng med.
Planen va ju att min lilla familj skulle dit i eftermiddag när jag hade slutat jobba, men nu får jag köra dit själv. 
Så e det, ibland blir det inte som man hade tänkt sig...

Hoppas ni får en trevlig helg! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar