01 juli, 2013

fin helg, bra helg!

Underbar helg!

Va och handlade till Milians kalas i torsdes på väla med syster, Folke och Milian.
Och där träffade vi även Maria och barnen, mycket trevligt! Hittade saker till Milians kalas som vi hade i lördes, så nöjd!!!
Så himla lyckat, jag e så glad över att jag hittade detta temat som jag gillade och tog tag i detta!
Tack snälla Maria för att du hjälpte mig att ta hit ballongerna till mig!

Kalaset - Jo, som sagt, så himla bra! Milian fick massa fina saker och sen fick han de som e det bästa, massa kärlek och uppmärksamhet.
Min lilla kille.
Maten blev lyckat, tårtorna va goda, ja, allt va bra!
Tack alla som delade denna dagen med oss! <3

I söndes så begav vi oss till min fina farfar. Tog med mat och fika till honom. <3
Sen va mina föräldrar + syster och barnen här och åt lunch. Hade massa mat över. Sen avslutade vi de hela med en promenad.
Efter promenaden va de fler som ville gå. Och det va ingen mindre än Milian!!!! Han tog sina första steg i söndes! Min stora duktiga bebis!! <3
Kvällen avslutade jag och A med räkmacka och Wallander! :)
GOTT!!

Nu ska jag sova. A jobbar eftermiddag denna veckan. Sen har han SEMESTER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar