07 juli, 2013

söndag.

Ännu en helg har passerat.
Men nu kan vi kalla 4 veckor framåt för helg, för nu har André semester i 4 veckor!! :)

I fredes va han ledig efter att ha jobbat eftermiddag denna veckan.
Va meningen att vi skulle köra till Jönköping men vi spenderade vår dag i Åstorp istället hos familjen Herbertsson. Mycket trevligt!! :)
Stannade till på förmedlingscentralen på vägen dit. Alltid kul att titta och handla lite. :)

I lördes hade jag bjudit hit mitt kära lag. Tyvärr va vi inte alla här, men vi som va här hade en mycket bra kväll! Satt ute på altanen till ca halv 2 på natten, hur härligt som helst.
Så kul att träffas utanför planen med, mitt lag e de bästa! Så härlig gemenskap och så härliga människor!!! <3

Idag va jag och min lilla familj i Hökön på marknad. Fynade riktigt fina kläder till Milian, så nöjd!!!
Sen körde vi till min fina farfar och hälsade på. Kvällen spenderade vi sen i Ekeröd hos mina föräldrar där även mina syskon med familj va. Grillade och hade allmänt trevligt! <3

Helgerna går alltid så fort och jag lyckas på något sätt alltid trycka ihop massa saker på helgerna så jag/vi ska hinna me så mycket som möjligt när vi e lediga tillsammans!
Men nu ser jag framemot en härlig semester med min fina familj! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar