25 juni, 2013

1 år!!!!!



Igår fyllde min älskade Milian 1 år!!
Fortfarande svårt att förstå det.
Vi började iaf dagen tidigt. Kl 5 tyckte han att vi skulle gå upp. Jag la honom i min säng i hopp om att han skulle somna, men nej då. Vi busade och myste istället. Halv 7 gav vi upp och gick upp istället. När han kom ner å såg han sitt kök som jag hämtade i söndes kväll när han hade lägg sig. Han älskar sitt kök, jag e så nöjd över det! :)

Sen tittade han på barnprogram och jag tränade, härligt!
Senare kom hans moster och barnen, även hans morbror och Joel! :)
Flickorna badade och Milian sov när de kom hit. Sen bjöd morbror mig och Milian på lunch på västergård, mycket trevligt!! :)

När A kom hem från jobbet så körde vi till Denningarum och kollade på djuren och Milian åt glass för första gången, han verkade gilla det! :)

På kvällen kom Milians mormor, morfar, farmor och farfar. Vi grillade och Milian öppnade presenter.
Jag tror och hoppas att min älskade bebis hade en bra dag!  <3

I morse vaknade Milian strax innan Kl 5. Han drack välling och jag la honom igen i hopp om att han skulle somna igen. Det va tyst ett litet tag sen ville han upp.
Slängde igång en maskin tvätt och sen bytte om till träningskläder och sen tränade jag medans han myste framför barnprogram. Skönt att ha de gjort innan Kl 7 på morgonen. :)
Så nu i skrivandets stund ligger jag på soffan medans Milian sover.
På ett sätt e det skönt att komma upp tidigt på morgonen för man får ut mycket utav dagen..

Nu ska jag me passa på att vila lite.

1 kommentar: