21 juni, 2013

midsommar


Midsommar. Milians första midsommar på utsidan.
Förra året på midsommar började han förbereda sig för att komma ut.
Började känna små, små mönster på att det nog va nära då. :)

Helt sjukt va fort det går . Minns allt så tydligt, i minsta detalj...
Och på måndag fyller han 1!!

Idag började min lilla familj dagen med en härlig cykeltur strax innan Kl 7 på morgonen. :)
Stannade sen till hos mina fina pållar på vägen hem! <3
Sen kom min fina vän Sanna hit. A köpte frallor så vi hade en mysig fika ihop.
Sen va det dax att göra sig klar för att åka hem till Andrés moster och fira midsommar. Trevligt! :)
God mat och massa jordgubbar, perfekt!
Vid halv 8 tiden började Milian bli jättetrött, han brukar lägga sig vid 7 på kvällen. Så jag packade ihop hans och mina saker och tackade för oss. A stannade kvar och e där än.
När vi kom hem så somnade min lilla prins så gott och jag bytte om till träningskläder och tränade. Så GÖTT efteråt, älskar den känslan när svetten bara rinner från en och tröjan e blöt efter all svett. :)
Slog även mitt rekord idag, weehaaa!! :)

Nu har jag duschat och tänker fortsätta att fira denna midsommar med att läsa min allers! :)

Hoppas att ni alla har haft en underbar dag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar