23 april, 2013

tisdag


Tisdagen e nu me över, eller iaf snart.
I förmiddes jobbade jag par timmar.
Fick huvudvärk idag igen, har haft de flera dagar. Tackar min älskade unge för att han vilade middag 1,5 timme så jag me kunde vila.
Begav oss sen till min älskade farfar! <3

Ikväll har jag bara slappat. Borde fortsatt med min tvätt som jag påbörjade igår, men nej. Den får vänta. Den springer nog inte iväg heller för den delen.
Va ute å myste med mina pållar när Milian hade lagt sig, mysigt!!

I morgon hoppas jag på att min sambo vill följa med mig ut å gå på förmiddan om vädret e bra.
Sen ska jag och Milian hälsa på kompis och lilla Harry! :)

Mosters hjärta e sjuk, har feber! :(
Hoppas han blir frisk snart, älskade Colin! <3

Nu ska jag minsann sova och jag hoppas att Milian ger mig en rejäl sovmorgon i morgon. Drömma kan man!! :)

Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar