26 april, 2013

fredag!


Vilken bra dag det va igår!
Först blev de storhandling, så skönt att ha de gjort!
Sen en sväng till Osby för att köpa hund/häst mat. Milian ville även inom tittibus och där köpte han ett par byxor, en tröja å en keps! Så snyggt!!
Senare på eftermiddan följde vi med syster, Martin och Colin till Lönsboda för att bada. Inget jag tycker e roligt direkt, men gjorde de för Milians skull och han verkade gilla de! :)

Och nu e det fredag, igen!
Vi har mest tagit de lugnt. Jag tränade i förmiddes å myste med mina pållar. :)
A jobbar över ikväll så jag och Milian ska spendera kvällen i Ekeröd med mormor, moster å Colin! :)

I morgon e det kalasdax i Högsma och på söndag e de match, fullt upp som vanligt!

Just nu sover min bebis och jag passar på att vila lite.
Önskar er en härlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar