29 april, 2013

Helgen

Helgen va bra, bra, bra!!

Hade en mysig fredagskväll i Ekeröd med mammii, syster, Colin och såklart Milian. :)
Senare dök även Mimmi och Mickan upp. :)
Och till slut kom även Daddii hem från jobbet! :)

Lördagen började jag med att ge hästarna mat, sen tränade jag och efter de så begav jag mig ut på en härlig skogstur med min älskade fina pålle!! Så duktig, han skötte sig mycket bra! :)
Mammii följde oxå med och gjorde oss sällskap! :)
Efter lunchtid begav min lilla familj oss till Högsma för kalas, trevligt!
God mat och trevligt sällskap och mys med barnen, perfekt!!

I söndesförmidda hälsade vi på min älskade farfar! Begav oss sen till Högsma för att äta lunch.
På eftermiddag körde jag, Milian och mammii till Strömsnäsbruk, det va matchdax och jag va inte alls pepp i början, men med ett härligt gäng som vi e och när matchen väl började så blev jag mer och mer på hugget!!
Lite slarv från min sida ibland. Men med hjälp från de duktiga utespelarna så räddade de mig när jag själv klantade till de och vi kunde åka från Strömsnäsbruk med 3 härliga poäng!!!!!!!!
Så j-a gött alltså!!
De e SÅ kul att jag har kommit igång me fotbollen igen!!
Jag trivs så bra i detta laget!! :)
Nu har jag spelat 2 seriematcher i rad och vi har vunnit båda!!! Nöjd? Som tusan!!!!!! :)


1 kommentar:

  1. Härligt!! Får kanske komma och kolla någon gång när du spelar..

    SvaraRadera