22 april, 2013

bra helg!

Vilken bra helg jag har haft!!
Fredagen började dock inte så bra som jag hade hoppats. Jag hade verken gått upp eller ner. Blev först arg. Jag menar, något måste väl all denna träningen ge som jag gör!?
Men när Milians doktorn sa till mig "Titta vad du har fått ut av de" så e de värt allt! 2 kg e fan inte mycket och jag har trotts allt gått ner 29 kg, de får jag inte glömma!!

Och för Milian gick allt bra. Jag e så stolt över min lilla kille! Det e så roligt att komma dit å se hur han växer. :)

Efter BVC så spenderade vi några timmar hos min kära syster!
Framåt kvällen körde jag, mammii och Milian till E's gravplats å la en fin blomma! <3
Kvällen spenderade vi sen Högsma.

Mammii och daddii bjöd min lilla familj på lyxfrukost i lördes. :)
Sen blev de en sväng till Osby med de för att provköra en ny bil, så j-a fin!!!!!!!
Blev även en liten ridtur med min fina Ylur som skötte sig galant! :)
På kvällen samlades alla mina syskon med familj hemma hos mammii och daddii för en pizzakväll, mysigt! <3

Söndagen va kommen, dagen som jag va så nervös över. Det stod match på schemat och jag har inte spelat en seriematch på flera år! Så j-a nervös alltså. Och sen va de derby, mötte Farstorp!!!
Men, vi vann!!!!!!!! :D 2-1, så j-a gött! Vilken underbar känsla, går inte att beskriva alltså!
Låg å tänkte på matchen i natt när Milian vaknade till, haha!

Nu hör jag min lilla kille igen, han ligger i sin säng å pratar. Jag va nere å startade en maskin tvätt innan när jag ändå va uppe å traskade. Men trodde att Milian skulle somna om igen efter vällingen, verkar dock inte så! :)

Idag ska han till tandläkaren för första gången sen blir det en promenad med min fina vän Amphai! :)

Önskar er en härlig dag!!



1 kommentar:

  1. Ja det har vatt en bra helg detta! Hoppas det går bra för Milian hos tandläkaren idag!
    Kramar

    SvaraRadera