17 april, 2013

....

Pluttis sover och jag har nyss läst allers!
Vill flytta runt här hemma, fixa ett lekrum till Milian och få ordning på allt.

Igår tränade jag, trotts lite känningar i min hals. Så j-a trögt gjort, i natt kändes de värre. Så i morse startade jag dagen UTAN att träna. Känns inte alls bra med tanke på att det e vägning på fredag. Jag vill ha lyckas gå ner mina sista kilo nu!! Jag vill de mer än allt annat för tillfället! Denna pressen jag har på min själv och har haft i ca 8 månader har varit nödvändig, men rätt jobbig!
Men när man då hat sett att det har gjort resultat så har de självklart varit värt allt!!
Håller tummarna och hoppas att fredag blir min en bra dag för mig trotts att det e 4 år av saknad, smärta efter min bästaste E, min fina fina E. Min bästa vän!! <3
Jag hoppas du e med mig på fredag!!
I morgon e det 4 år sen vi såg varandra i ögonen sista gången, gav varandra sista kramen, sista leendet, sista gången Baloo va i din famn, sista allt! FAAAAAAN VA JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!
Önskar att du bara kunde komma tillbaka och träffa min bebis! Du hade älskat honom och tagit dig an honom direkt och han hade krupit upp i din famn och aldrig släppt taget. Jag vet de, för han e som jag och jag hade ALDRIG i hela mitt liv släppt taget om dig! Du e med mig varje dag, varje natt, alltid!! <3
Tack för att du e du.
Tack för att jag fick vara en del av dig.
Tack för att du alltid fanns för mig.
Tack för att din dörr alltid stod öppen för mig.
Tack för att du ville vara Baloos dagmatte.
Tack för att du gav mig så fina minnen som jag kommer bära med mig resten av mitt liv.
Jag älskar dig.
Jag saknar dig.

2 kommentarer:

  1. Jag saknar också Eivor! Jätte mycket!
    Vi som finns kvar får inte glömma att ta hand om varandra...............

    SvaraRadera
  2. Saknar henne också, redan 4 år sedan.. ofattbart..

    SvaraRadera