09 januari, 2013

underbar dag!

Bra dag, underbar dag.
Ett nytt liv har fötts, äntligen!!
Grattis min fina kompis och Andreas till er fina son! <3

Idag har jag och Milian gått en lång runda med Alex! :)
Sen begav vi oss hemåt. Åt och lekte lite innan vi vilade middag, mys! <3
Sen blev vi bjudna på mat i Högsma, sååå GOTT!! :)

Nu sover mina killar sen två timmar tillbaka typ. Jag har plockat ordning lite, fixat höet till hästarna och kollat rundor på nätet. Lugn och skön kväll!

I morgon får vi besök, trevligt!
Och snart e de helg igen. Det går så fort!!

Nu saknar jag min pluttis fast han ligger typ en meter ifrån mig i sin säng!
Finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar honom!!
Jag kan bara titta på honom och känna hur tårarna rinner av lycka över att han e min unge!
Så underbar, så fin och så mycket min!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar