07 januari, 2013

....

Va ett tag sen jag skrev något i min kära blogg.
Så e de ibland.

Vardagen har hittat hit igen och André har börjat jobba igen efter ledigheten.
Så nu e det bara jag och min älskade unge hemma om dagarna.

I fredes va jag iväg och bowlade och åt med laget. Första gången jag lämnade pluttis och André hemma själva. Det tog emot att åka, jag förberedde mig typ 2 veckor över att tanken på att vara utan Milian en hel kväll. Jag mådde skit! Men ca 2 timmar innan bowlingen skulle börja så bestämde jag mig för att åka dit ändå. Jag vet att jag e gluttig. Jag vet att folk tycker att jag e gluttig, men det SKITER jag i! Jag bryr mig inte vad folk tycker! Det e jag som e hemma om dagarna, jag e inte van vid att åka någonstans utan honom. Jag vill va med honom alltid om jag får bestämma!
Men nu vet jag att jag måste lämna iväg honom några timmar nån dag. Men det gör jag för vår skull så det e jag förberedd på...
Tur att jag har en sambo som förstår mig.
"Du ska göra det som känns rätt för dig, Jessica". Älskade A, va jag e glad att jag har dig!! <3

Idag fick vi besök av min kära syster och barnen. :)
Jenny hjälpte mig även att fixa instagram på ipaden. :) Kan inte ha det på min mobil, lite synd för det verkar vara beroendeframkallande!!! Tur att André kan ha det på sin mobil! :)
Känns lite sådär att gå runt och fota med ipaden. Men men. :)

Jag och min kära mamma va ute och gick en lååååååg runda i lördes. Och jag har SÅ ont i mina ben!! Gick en runda igår igen för att se om de kunde ge med sig. Men ICKE!!
Idag trampade jag på min cykel och det gjorde inte alls ont. Vet i tusan vad jag har gjort med benet, fast jag cyklar typ varje dag så fick jag ändå SÅ ont av att gå. Men det e ju skillnad på att gå och cykla. Får hoppas det ger me sig snart!

I mars kommer min kära moster och min kära kusin hem, som jag längtar!!!!
Vi ska åka till Stockholm en sväng och bo på hotell och göra utflykter då! Wiiiiie, va kul det ska bli!!! :)

Nu sover båda mina killar gott. Milian har börjat sova riktigt bra på nätterna och han somnar rätt fort på kvällarna. Hoppas detta håller i sig! :)

Nu ska jag oxå sova så jag orkar upp i morgon när klockan ringer! Sen ska Milian leka med en kompis, ska bli kul!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar