01 januari, 2013

Mitt 2012

Ska försöka göra en liten sammanfattning av 2012!

~ Jag började året den 1/1 med att spy. Kändes lite som att de va en hälsning från Milian "I år ses vi mamma". :)

~ Vi berättade för alla i februari att vi skulle ha barn. Jag vet att jag va seg på att berätta de, men sån e jag. :)

~ Jag jobbade mycket på dagis i Glimåkra. Körde till jobbet varje gång med ett leende på läpparna. Jag trivdes som fisken i vattnet!!

~ Jag hade grymt ont i mina ben och min rygg.

~ Ylur friskförklarades och ingen va lyckligare än jag!! :)

~ Jag fick reda på att jag skulle bli faster och jag bölade som en gris av lycka!! Min kära bror fick trösta mig. :)

~ Jag gick upp 31 kg. Kände mig mindre smidig!

~ Det blev bröllop!! Mimmi och Mickan gifte sig! <3

~ Vår älskade son föddes!! Vår älskade Milian och jag kan inte beskriva hur lycklig han gör mig! Älskade unge!!! <3

~ Vi va på bröllop. En barndomsvän till mig gifte sig! :)

~ Jag blev äntligen faster till världens finaste Joel! <3

~ Jag fick reda på att jag skulle bli moster igen!!! Äntligen blev min älskade syster gravid!! <3

~ Vi har varit på 3 dop, Milian, Joel och Linnea!!

~ Jag tog tag i min vikt och nu visar vågen -27 av mina 31 kg som jag gick upp!!! GRYMT NÖJD!!

2012 har varit det bästa året i mitt liv. Så mycket kärlek, lycka och glädje!!!
Tack alla nära och kära för ni har gjort detta året så bra!!! <3

Nu hälsar vi 2013 välkommen hit!! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar