30 december, 2012

Helgen


Fina helg. Härliga helg.

I fredes va vi i stan. A köpte äntligen sin älskade iPad som jag just nu försöker lära mig! :)

Igår va jag och min lilla familj och handlade till nyår. Skönt att ha de gjort! :)
Min fina bror fyllde även år igår.
Så det blev kalas på kvällen med god mat å så. :)

Idag sov jag och Milian läääänge. Han vaknade vid 5 i natt och skrek. Tänderna som spökar och den första ploppade upp för 3 dagar sen. Min lilla bebis börjar bli stor! <3

Snart e allt med jul och nyårsfirande över.
Ska bli skönt att återgå till de normala igen, utan massa gott.
För ja, gott har det blivit i jul. Jag har unnat mig.
Men sen har jag samtidigt tränat typ varje dag.
Och ibland ska man väl få unna sig kan jag tycka! :)

Nu fixar min fina sambo efterrätt morgon och jag vaktar soffan, bra fördelning! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar