27 december, 2012

mysiga dagar


Nu e julen över.
Och jag har haft en mycket bra jul.
Första julen som en liten familj, så mysigt!

På lillejul så träffades alla syskon med familj + mammii och daddii hos Mimmi och Mickan! :)
På kvällen spelade jag och min lilla familj bingolotto hos mina föräldrar, mys!

På julafton vaknade vår lilla skatt kl 12 (!!!) Måste varit jobbigt att spela bingolotto, :)
Vi körde sen nerom familjen Holm och kramade om barnen innan vi sen begav oss vidare till Högsma för att fira jul, mys! Men det kändes lite lustigt att inte vara med min familj på julafton. Men, så e de.

På juldan va vi hos min syster och åt lite gröt och traggade, :) Sen körde vi till Högsma för att äta rester och spendera kvällen där. Andrés brödrar har varit hemma i jul så det har varit kul att träffa de, barnen och fru Herbertsson! :) Blir ju tyvärr inte så ofta vi gör de, så det gäller att passa på. :)

På annandan så blev det lutfisk i Ekeröd med mina syskon med familj! :)
Så mysigt med julen. Så mysigt att träffas så mycket!
Älskade familj!! <3

Idag har jag och Milian varit i Hässleholm och träffat Johanna! :)
Blev lunch och mys på stan! :)
Och sen köpte jag lite kläder och så till min lilla plutt! :)

I morgon ska vi få hem vårt poolskydd. Ska bli gött sen när poolen e rensade, fräsch och sen slänga på de och förhoppningsvis ha en ren och fin pool när sommaren bestämmer sig för att komma hit igen! :)

Nu kallar sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar