20 december, 2012

wiiiiiie!!!


Det finns en känsla inom mig som gör mig otroligt stolt. En känsla som jag har jobbat mig fram till att få känna. En känsla som jag idag fick uppleva när vågen visade -3 kg på en månad! Som betyder -27 kg!!!!!!!!! Känslan över att jag e nöjd över mig själv betyder så mycket!! Som jag har kämpat! Nu har jag 4 j-a kg till att gå ner! Självklart gärna fler. Men efter dessa 4 kg så har jag tappat mina 31 kg som jag gick upp under graviditeten!
Men jag tänker unna mig gröt och lite sånt gott i jul! För en jul utan gröt e ingen jul! :)

BVC för Milian gick oxå strålande! 7760 gram och 67,5 cm lång! Stolt mamma!! <3

Idag har även jag och min kärlek varit ett VI i 4 år! Helt sjukt! Jag e så otroligt tacksam över allt fint vi har skapat tillsammans. Och det bästa av allt - Milian! <3

I morgon ska jag och Milian följa med syster och Colin till kyrkan och titta på flickornas skolsvsluning! :) Mys! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar