10 januari, 2013

Mys!


Mysig dag!
Agge och Amphai har varit här idag. Självklart hade de me sina goa ungar! :)
Det e så kul att träffa andra mammor som e hemma med sina små gryn!

Ikväll spenderade vi vår kväll i Ekeröd. Mimmi, Mickan och Joel va me där, mysigt!!
Tänk att fasters goding e 4 månader dag, sjukt va tiden går fort. Lilla hjärtat!
Känns som de va igår som Mimmi ringde mig och sa med en lycklig röst "Hej faster". :)

I morgon e det redan fredag, ska nog till Osby med min kära syster en sväng och göra lite ärenden.
André slutar redan kl 1 i morgon, lyx!!
Sen har vi heeeela helgen framför oss!!
Han började jobba dagtid i månades. Inte riktigt vana vid det, verken jag eller André.
Men det har funkat bra och dagarna har sprungit iväg, iaf känns de som det! :)

Nu blir de mys med mina vovvar.
Mina fina killar sover redan! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar