30 januari, 2013

:)

Allt går så fort. Precis allt!
Som bland annat veckorna, Milians utveckling, Folkes ankomst. Det e mindre än 100 dagar kvar tills det e beräknat att han tittar ut nu!! :)

Milian har verkligen fattat galoppen när det gäller gå stolen. Han tar sig fram, drar ut lådor, sträcker sig efter saker på borden. Helt sjukt va fort det går!! Han e så duktig och jag älskar att se hur han utvecklas och hur nyfiken han e på allt. Min fina bebis!! <3
Idag när han sov middag så passade jag på att rensa hans garderob och packade ner det i en påse. :) Sen kollade jag igenom vad han hade, vad han behövde mer av och så.
Efter lunch begav jag och Milian oss till min kära syster och hans kära moster! :)
Vi körde och hälsade på världens bästa farfar. Sen beställde jag och Jenny B lite kläder till våra bebisar! :) Så roligt!!!!

A har varit iväg och kollat på hockey i stan ikväll. Jag och Milian har myst och haft de bra! I morgon blir de jobb några timmar och Milian ska vara hos sin moster under tiden! :)

Jag e så glad och tacksam för alla fina människor jag har runt omkring mig som alltid ställer upp och finns där för mig!! <3

1 kommentar:

  1. Så mycket som du har ställt upp för mig/oss så är det en självklarhet att vi ställer upp för dig/er.
    Puss och kram

    SvaraRadera