04 februari, 2013

måndag.

Lugn dag. Skön dag.
Sån dag man inte har några måsten.
Bara ta dagen som den kommer och det har vi verkligen gjort. Jag och min pluttis.

När han hade vilat midda så satte vi oss i soffan. Jag tog fram bilder på pluttis när han va en liiiiten bebis och satte honom i mitt knä. Han ville mest ta korten och jag försökte fatta var denna tiden har tagit vägen!! Han e över 7 månader nu. En riktig liten buse som utvecklas för varje dag. Så svårt att förstå att han har varit så liten, min lilla bebis!!! <3

Syster ringde, våra kläder hade kommit som vi beställde till de små liven! :)
Så det blev ett besök dit såklart, så fina, så nöjd!!

Ikväll badade jag och Milian tillsammans för första gången i vårt badkar, mysigt!! Han älskar att bada och plaska! :)

Nu sover han gott i sin säng.
Och det tänker denna mamman me göra!
Natti natti!

1 kommentar: