23 januari, 2013

Onsdag

Oj, va dagarna springer iväg.
Känns som att man har hunnit med en delen sen jag skrev sist..
Men det har jag oxå gjort, egentligen.

Har fått några dagar att jobba nu några timmar om dan. Passar mig perfekt. SÅ kul att komma tillbaka och träffa de igen!! Milian har blivit lite halvt inneboende hos familjen Holm känns de som. Han blir så bortskämd där och han blir rejält uppassad med. :)
Känns som att det blir lite lättare att lämna honom nu, vänja mig kommer jag aldrig göra.
Men jag tror att det e bra för mig att jobba lite då och då, för där e det jobb som gäller och massa goa ungar att ha koll på. :) Och träffa personalen som e helt underbar!!!

Tur att jag har så många som vill passa Milian och ställa upp så jag har denna möjligheten att kunna jobba ibland. Så snällt!!!! <3

Här om dan ringde jag och bokade tid till fotvård, inte en dag för sent!!
Skulle bara ha gjort de för typ 4 år sen så det va väl på tiden...

Nu ligger hundarna och vilar, mina killar busar på golvet och jag ska dricka lite kaffe!
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar