12 december, 2012

lycklig lillasyster

Jag har tur.
Jag har två syskon.
Det e 3 år mellan mig som e yngst och mimmi som e äldst.
Jag har varit den grymt jobbiga lillasystern som gärna ville vara med när mina syskon hade kompisar hemma.
Hon som va mest ivägen och allt det där som småsyskon e för de mesta. Jobbig helt enkelt.

Idag e min syster min absolut bästa vän. Det finns ingen som e som hon. Jag e så otroligt lycklig över att vi har en sån fin relation som vi har idag. Att hon skulle bli Milians gudmor va en självklarhet för mig. Det finns ingen annan, bara hon! Att jag har fått vara SÅ delaktig i Colins uppväxt och fått följa honom från första stund e jag så otroligt tacksam för.
Att jag fick så bra kontakt med flickorna när Jenny träffade Martin e jag oxå otroligt tacksam för. Att jag blev "moster" och fått följa de under alla dessa åren. Att vi har blivit en enda stor familj. De e en del av mig och mitt liv!
André brukar ibland klaga på att jag e mer hos familjen Holm än hemma. Men trivs man borta så gör man!! :)
Älskade Jenny B, världens bästa syster, tack för att du finns!!

Självklart har jag turen som har världens bästa bror med. En bror som jag e stolt över och som alltid ställer upp om det e något. En som har vuxit och glänst lite extra mycket detta året! Att se hur lycklig han e idag e obeskrivligt.
Inte kunde vi tro för ett år sen att han idag skulle vara gift och ha en helt underbar, älskad son som jag så lyckligt e faster till?! Men ibland vänder livet fort. Ibland tyvärr till de sämre, men just nu kan det bara bli bättre!!

Mina fina, älskade, underbara syskon!
Jag borde tala om oftare hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er!
Den hära jobbiga lillasystern e väldigt glad över att få ha er inom 3 km avstånd! Tacka gudarna för att vi e så samlade som vi e. Inte alla som har den lyxen!  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar