17 december, 2012

17 december


17 december. Din dag och min dag, älskade mormor! <3

Min mormor somnade in mars 2007. Vi firade alltså vår sista födelsedag tillsammans 2006.
Sen dess har jag inte gillat att bli firad. Jag har mest blivit irriterad på min födelsedag. För det har inte varit kul att fylla år utan henne. Vi delade samma dag i 18 år.
Men i år va det annat.
Min älskade mammii "puschade" som vanligt på mig att jag skulle bli firad som hon gör varje år. Och idag hade jag en helt underbar dag/kväll. Ville aldrig att den skulle ta slut.
Mina fina syskon med familj va här, mammii och Andrés föräldrar. Daddii jobbade, så han va här i förmiddes! :)
Och jag blev SÅ bortskämd! Mammii överraskade mig med 2 tårtor och så gjorde hon maten, så gott!! Tårtorna får jag smaka på torsdag efter vägningen. Så jag får väl frysa ner en bit eller nått. :)
Mosters hjärta va här i förmiddes med. Han bakade då chokladbollar som vi oxå bjöd på ikväll! :)

Och sen va det ju första födelsedagen som mamma. Min älskade pluttis gör varje dag till en fest. Galet va man kan älska en människa! Helt sjukt!! <3
Nu sover han gott i sin EGNA säng bredvid mig och jag kommer somna med ett leende ikväll! Tack mina nära och kära för att ni har gjort denna dagen så underbar!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar