21 november, 2012

BVC

Nöjd.

Va på BVC idag med lill plutten. Han hade gått upp bra och va nu 65 cm lång. Han fick även två sprutor. Ett i varje lår. = Ledsen gosse och ledsen mamma. Det gör så ont inom mig när han e så ledsen. Lilla hjärtat! <3

Även jag vägde mig idag. Hade gått ner nästan 2 kg sen sist. 1,7 om man ska vara exakt. På lite mindre än en månad.
Först blev jag besviken på mig själv. Hade hoppats på mer med tanke på att jag tränar typ varje dag. Men sen slog jag bort den tanken. Antagligen bygger jag ju muskler istället och sen går de ju lite trögare på "slutet". För en viktminskning på ca 24 kg på snart 5 månader ska jag vara nöjd med. Självklart vet jag att man går ner x antal kg när barnet e ute, men de räknade ju allt när jag väntade min skatt så det gör jag nu med. Men, jo visst tusan ska jag vara nöjd! Och det e jag med.

Nu har jag precis vilat en stund. Milian har haft en mindre bra natt i natt.
Ikväll ska vi till högsma och äta kvällsmat och kolla på det sista programmet av "Bonde söker fru".

Min älskade mammii e snäll och hjälper mig med höet ikväll, guldvärt!! <3

1 kommentar:

  1. Du ska absolut vara nöjd!!
    Tur att Milian inte går upp lika mycket som du går ner :-)

    SvaraRadera