26 november, 2012

...

Ojojoj, va ett program kan starta diskutioner.
Men det e faktiskt rätt roligt att se vad andra tycker och tänker. Alla kan inte tycka samma och det får folk acceptera.

Jag e SÅ glad att jag kan amma M. Jag ville verkligen amma så jag e väldigt glad över att det har funkat såhär BRA! :)
Idag va första gången han fick smaka gröt, han verkade gilla de och kladdigt blev det! :)

Men amning e så smidigt, man har alltid maten med sig, lagom varm och mysigt!

På tal om mysigt, Göteborg i helgen va riktigt mysigt! Inte ofta man åker iväg så. Men jag och Milian hade en underbar helg med mina föräldrar, min faster och hennes gubbe! :) Träffade även min kusin i lördes med! :)

Idag vaknade Milian och va förkyld! :( Så snorig, lite feber och allmänt seg och trött. :( Blev fick lite bättre senare på dagen. Min lilla älskling! <3

Och nu har han vaknat flera gånger på en kort stund. Han kommer inte alls till ro! :(
Tänder på G kanske?

Nu ska jag gosa med min skatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar