18 november, 2012

Wooom säger de, sen har ännu en helg sprungit iväg..

I fredes hade jag och Milian en heldag med kompis. Va i stan och sen blev de en tripp till eko och sen stor handlade vi på willys innan vi begav oss mot Knislinge och hem till kompis. :) Där gottade vi oss med att beställa mat och en god räkssllad satt fint efter en dag shopping! :)

I lördes hälsade min lilla familj på mammii och daddii en stund där även mosters hjärta dök upp. :) Sen begav vi oss vidare till Granada där det va julmarknad!! Älskar marknader, så mysigt!! Sen körde vi till min älskade farfar innan vi landade i Högsma! :)

Och idag har jag haft en helt underbar dag!
Mammii och jag bestämde att jag skulle prova sadeln riktig idag så jag tog på ett par gamla ridbyxor som nu PASSADE och Ylur gick som en klocka och jag va så j-a glaaaad!! Vet knappt vad jag blev gladast för om det va för att byxorna passade eller om det va för att Ylur skötte sig så j-a bra!? Men tror det lutar lite åt att Ylur skötte sig så bra!! Vilken underbar häst jag har och vilken underbar sadel jag har hittat!!!! :)
Sen fikade jag och mammii på knäckebröd efter det! :)
Sen körde jag och min lilla familj till Andrés mormor och morfar och hälsade på. :)
På hemvägen körde vi inom mammii och daddii en runda. :) Min farfar brukar säga till mig att vi alltid e iväg. Känns som att han har rätt i de. :)

Nu ligger min älskade unge bredvid mig.
På lördag e han 5 månader, sjukt va tiden går fort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar