01 maj, 2012

Valborg


Ohh, yes! Igår va det Valborg och den tillbringade vi först med föräldraträff, sen i Sibbhult med Andrés släkt! :)
Va nere å lyssnade när de sjöng och såg på majbålet, sen begav vi oss till hans moster och där blev det god fika och tragg! :)
Så med andra ord e det maj nu och nästa månad e det beräknat att vår bebis ska titta ut!!!! Helt sjukt!! :) :)
Nästa månad... Det e för tusan SNART!!! :) :)

Idag påbörjades barnrummet!!!! :)
André, mammii och Jenny B gjorde ett kanonbra jobb med målandet. :)
Medans de fixade där uppe så fixade jag här nere.
Tvättade massor, plockade undan massor, slängde massa skit så just nu ser de faktiskt väldigt fint ut här nere med! :) Fick dock ta massa pauser eftersom mina fötter och jag inte va vänner idag.
Igår va de ryggen. Ja, det ska alltid va nått. Men det e värt allt!! :)

Självklart har jag hälsat på familjen Holm med! Min älskade "familj" :)
Sen ikväll blev de handling och hämtmat för mig och André. Ibland får man lyxa till de!

Nu e snart höet klart till hästarna för servering! :)
Sen blir de mys en stund framför tv:n med mina små killar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar