29 april, 2012

underbara helg..


Vilken underbar helg jag har haft!
Fredes va en hela underbar dag!
En dag som jag har längtat efter som bara den!!
Först besök hos barnmorskan och sen kom vetrinären hit och Ylur e så gott som "frisk förklarad"
Lyckan e enorm!! Efter så låååång tid där man inte visste hur det skulle bli!
Blir självklart att fortsätta vattna höet tills de ska ut och äta de gröna! Men allt för mina älskade pållar!
Vetrinären sa till mig "Du har skött dig"..
Jag ser de som en självklarhet att jag skulle göra vad som helst till varje pris för att göra min älskade Ylur frisk! Det har varit många tidiga morgnar och jag har inte haft en lång sovmorgon på hur länge som helst.
Det har varit många kvällar/nätter som man bara har gråtit av förtvivlan över att inte veta vad som skulle hända honom! Men jag har fått enormt mycket hjälp och stöd av mina älskade föräldrar och min älskade André! Det har/är guldvärt!!
Nu hoppas jag att denna j-a hostan och den jobbiga j-a andningen aldrig kommer tillbaka!!

Det blev ju inte sämre av att Colin har sovit här i två nätter. :) Vi har hittat på massa roliga saker!
Började med tacos i Högsma i fredes kväll! :)
I lördes hälsade vi på farfar/gammelfarfar Stig en snabb runda innan vi stack till Högsma igen för att vila middag sen vidare till Andrés mormor o morfar för att kolla på "Rrrrrallybilarna" som Colin säger! :)
Grillade och hade de hur bra som helst! Sen körde vi hem till mormor o morfar i Ekeröd och fikade innan de va dax att köra hem till Bosarp och sova! :) Mimmi och Mickan kom me dit! Mys! :)
Idag blev de traktor åkning för Colins del! :) Sen blev de Hässleholm med syster å Colin för att åter igen kolla på "Rrrrrallybilar". :)
Goa älskade Colin! Han kan verkligen göra en så j-a lycklig!
Mosters älskade hjärta! <3

Nu e Colin hemma hos sig å det känns en aning tomt. Men men. Förstår min kära syster som ville ha hem sin lilla grabb! :)
André e iväg med sina föräldrar, de skulle till IKEA som inte är mitt favoritställe!
Han skulle nog köpa skötbordet idag! :) Åååå, va jag längtar tills allt e målat och klart så man kan börja sätta ihop sakerna och få allt på plats!! :) :)

I morgon e det åter föräldraträff! Veckorna går så foooort!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar