25 april, 2012

Ullared


Igår va jag, mammii och Jenny B i Ullared! Hittade massa fint till bebis! :):)
Knappt något folk heller så vi hade verkligen en toppen dag! <3

Idag har jag mest fixat å donat med lite allt möjligt!
Plockat upp alla grejer, satt upp lite tavlor här å där. Så nöjd!
Nu längtar jag massor tills vi ska fixa i barnrummet. Vill även fixa lite i vårt sovrum, får se vad min kära André säger om de! :) Har en bild i mitt hue om hur jag vill ha allt. Får se hur de blir me de! :)

Ikväll har Ralle varit här en sväng. Alltid trevligt att vara lite social. Händer inte så ofta nu för tiden att man träffar massa vänner. De har sitt och jag har mitt. Så det gäller passa på när man hittar en lucka! :)

På fredag kommer vetrinären hit och kollar Ylur, igen!
Det enda jag vill höra nu e "Han e frisk".
Det har varit många veckor, månader av förtvivlan.
Det enda jag hoppas och önskar e att han ska bli helt bra!
Man känner en sån lycka varje gång man e ute och går med honom och han inte hostar!
Sen gillar jag även när han får sina "ryck" och dummar sig för då börjar jag känna igen den gamla Ylur. :)
Men i vintras va det inte så mycket med oss, verken honom eller mig!
Lyckan man kände när man såg och märkte att han blev bättre med hjälp av medicinen va en enormt lättnad!
Min älskade Ylur!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar