23 april, 2012

Måndag


.. och helgen e nu över och min helg har varit hur bra som helst!
Hade en mysig lördag med barnen Holm + min kära syster. :)
Vi körde till Denningarum i hopp om att köpa glass.
Men de va stängt! Blev glass på Hasses. Sen tog jag och André med oss flickorna och begav oss till Bosarp för att grilla. Mysigt! :)

På kvällen blev de inflyttningsfest i Glimåkra. Så j-a kul att träffa fina vänner som man tyvärr inte träffar så ofta.
Men det blev en tidig hemfärd för mig. Trött som man är! :)
Igår va jag och André hos hans kusin för att kolla på en vagn, sen blev det fotboll i Hästveda för min del.
Trotts regn, men det va så kul att träffa tjejerna igen!! :)

På kvällen blev de en sväng till Ekeröd. Min älskade mammii kom hem från London igår! :):)
Tänk att 4 dagar kan kännas som en evighet ibland! Men nu e allt som vanligt igen! :) Men det kvittar egentligen var hon är, för jag vet att hon endast e 1 samtal ifrån mig. Dag som natt! <3

Idag blev de jobb! :)
Sen blev de föräldraträff för min och Andrés del! :)
Kan inte fatta var tiden har tagit vägen...
Vi har mycket kvar att göra och fixa känns de som.
Och i morgon beger jag mig till Ullared med min älskade mammii och min älskade syster för att "bocka" av min lista som hänger så fint på kylskåpet! Spännande!! :)

Ikväll fick vi fint besök till kvällsmaten.
Jenny, Martin och Colin! <3
Mosters älskade hjärta! 

Nu sitter jag och Baloo och tittar på tv, de andra grabbarna har gått och lagt sig.
Och jag har en aning ont i min rygg! Jag har känt mig som värsta gnällspiket ikväll.
Men men, ibland ska man väl få gnälla lite!
Colin skulle vara snäll och ge mig massage, men de kittlade mest. :)
Älskade unge!! :) <3

1 kommentar:

  1. Tack så mycket för maten!! Ses imorn! Älskar dig <3

    SvaraRadera