20 april, 2012

Fredag!


.. och helgen e här! Underbart skönt!
Sitter just nu och tittar på Minuten, Baloo och Ivar oxå så klart! André e i byn och kollar på fotboll!

Denna veckan har de varit jobb varje dag. Så kul! :)
Det e så mycket som e kul. Jag har så mycket kul att se framemot!

I mitt förra inlägg skrev jag "Tänk att jag ska bli mamma".
Nu tänker jag maxa de och skriva: Tänk att jag ska bli mamma OCH faster samma år med ca 3 månader emellan! Jag e så glad, så j-a glad! :)
GRATTIS Mimmi och Mickan! Jag <3 er!!

Mamma Jessica, Moster Jessica och Faster Jessica!
Mina älskade syskon, ni gör mig så stolt och lycklig!
Jag e så glad över att jag har så fina syskon som jag har. I mina ögon e de såklart världens bästa!
J + J + J, ni ser ju själva hur självklart det är! :) Jag älskar er! <3

Helgen blir lugn, ska vila upp min rygg och mina fötter.
Men på söndag ska jag nog bege mig till Hästveda för att hajja på tjejerna! :)

Nu blir de mys med vovvarna! Trevlig helg vetja! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar