09 maj, 2012

ONSDAG!


Det har varit lugnt med jobb nu ett tag. MEN igår ringde telefonen och nu e jag bokad 2-3 dagar i veckan fram till den 30 maj! Känns så j-a bra! Jag e så glad och tacksam för det!
Idag skulle det vara en kort dag, 8-11.30. Men jag slutade kl 17.00. Häääärligt!! :)
Sen blev de massa fix med hästarna!
De har nu flyttat till Ekeröd. Iaf för ett tag och jag saknar mina älskade hästar redan!!
Så j-a tomt utan de här hemma. Men nu har de massa gräääs att mumsa på! :)
Vill försöka hinna ta hem de en runda till innan bebis bestämmer sig för att komma! :)
Men tänk va lustigt de kommer kännas i morgon bitti när man ska gå upp.
Brukar alltid gå upp 2 timmar innan jag börjar jobba för att lägga höet i vatten, men nej då.
Inte nu längre... Lustig känsla!

Sen blev de fix med en skadeanmälan på Ylur så jag kan skicka in de.
Svårt sånt tycker jag. Men nu e de gjort så nu får vi se vad de säger...
Exakt en vecka efter att Ylur "frisk förklarades" så fick Baloo ep anfall.
Både på fredagen OCH lördagen! Det ska tusan alltid vara något! SUCK!!
Så nu fick vi höja hans medicin och ska till doktorn om några veckor för att göra ett blodprov!
Men han e pigg och glad som tur e. Min älskade Baloo!! :) <3

I måndes va jag på den sista föräldraträffen. Helt galet! Men ack va roligt det va att gå på dessa träffarna som jag/vi har fått göra! :)
Och i morgon ska jag till barnmorskan, veckorna bara spriiiinger iväg!
Sa till min älskade syster igår att jag har nog haft världens snabbaste graviditet. Haha!
Känns som att de va förra veckan jag fick reda på att vi skulle bli 3! :)
Helt galet!!!
Jag älskar barn och jag har nog lite svårt att förstå att detta ska hända OSS!
Att jag och André ska bli föräldrar!
Att en liten ska bada i all kärlek vi har att ge.
Jag har hittat kärleken i mitt liv! Och det e jag så glad för!
Trodde aldrig att jag skulle ha en sån tur som jag hade när han klev in igenom min dörr i min 2:a i Glimåkra.
Att vi sen skulle skaffa älskade Ivar och flytta ihop efter 5 månader och året där efter köpa hus och att jag sen kunde skaffa min älskade Ylur!!
Jag har haft tur!!
Galet va bra jag har de!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar