15 maj, 2012

Tisdag!

Redan tisdag.
Helgen rusade förbi och snart e nästa på ingång!

I torsdes va jag hos barnmorskan.
Jag tycker att det e grymt jobbigt att ställa mig på den satans vågen.
Men DÅ va jag i vecka 33 och vägde fortfarande mindre än vad jag har gjort (2005)
och ändå har jag gått upp massor!
Lite glad blev jag över detta, men fruktansvärt att man tickar uppåt så mycket. Men det e iaf av en anledning.
Av världens bästa anledning! :)
Jag vet att jag har lyckats gå ner i vikt innan och jag ska klara de igen!!

I lördes va vi på kalas hos min kära svägerska! :)
Hundarna spenderade sin dag i Högsma!
På kvällen så tyckte jag, André, mammii och daddii att det skulle vara trevligt med en fika när vi skulle hämta vovvarna.
Det blev MER än fika när vi hämtade de i Högsma. Det blev tacos och paj! Rabarberpaj... Så j-a GOTT!!!! Ryggen och jag va INTE vänner däremot! Mög rygg! Men det e bara att bita ihop!

I söndes så blev det besök hos världens bästa farfar! Sen fick jag besök av en gammal jobbakompis. Riktigt trevligt!! :)
På kvällen blev de mat i Ekeröd. Jag har de FÖR bra! :)

Igår kväll så va jag, Jenny B, Colin och John och tittade på Monster truck (stavning?) i Broby!
Riktigt roligt!!! :) :)
Colin gillade de! Passade på att skämma bort honom lite extra, det e han allt värd!
Min älskade Colin! <3

I morgon blir de jobb igen. :)
Kan inte fatta att det e typ bara e 2 veckor kvar att jobba...
Jag kommer sakna de så j-a mycket!!
Usch! Vill inte ens tänka på min sista dag...
Galet va detta har gått fort!!!

1 kommentar: