20 maj, 2012

Låååånghelg!

Har varit ledig sen i onsdes.
Tiden har gått så fort och jag har haft fullt upp!
Har tvättat upp alla bebis kläder, sängkläder, handdukar.
Tvättmaskinen har gått varm kan man säga! :)
Skönt att ha de gjort!
NU ska jag bara bädda fint, lägga in alla kläder å få lite ordning på allt annat! :)

Förutom tvätt har jag självklart hunnit med massa annat roligt med!

Kompis, släkt, familjen, roadtrip, hästarna, kattjakt, farfar, resturangbesök med Mimmi och Mickan, fika hos syster och Colin och massa mys i de fina vädret!
Vår katt har fått kattungar och vi har letat som galningar!
Men idag tror jag att jag tog reda på var hon gömmer de små liven!
Får se när de bestämmer sig för att titta fram! ;)

Denna dagen har varit en sån dag som man bara behöver.
Frukost på altanen, god middag i Högsma, träffat familjen från Åstorp, varit en sväng i Gummarp, roadtrip, glass ute i de fina vädret, mys hos hästarna och självklart kattjakt! :)
Skönt att ha en dag med min kärlek. Händer inte så ofta att vi bara är!
Har alltid massa annat som ska göras och fixas annars.
Men icke idag! :)


Så jag har verkligen tagit vara på min långhelg!
Nu har jag samlat massa energi och ser jag framemot en ny jobbedag i morgon!! :)

1 kommentar:

  1. Låter härligt! Vi kan komma upp och hjälpa er leta efter kisarna någon dag.
    Puss och kram

    SvaraRadera