24 maj, 2012

....


Nu börjar känslorna komma ifatt mig.
Jag har börjat inse att om en vecka har jag gjort min sista dag på dagis.
Väldigt blandade känslor.
Jag trivs som fisken i vattnet där och jag har svårt att fatta att jag inte kommer att köra med ett leende till jobbet längre..
Nästa vecka ska jag passa på att njuta lite extra varje minut som jag e där!
Ikväll va det familjekväll på förskolan. Alfons Åberg fyller ju 40 år!
Jag tillhör mer eller mindre familjen Holm så jag hakade på! :)
Det blev tipsrunda och sen grillade vi korv, GOTT och MYSIGT! :)

Självklart e jag världens lyckligaste över att jag och min kärlek ska ha barn tillsammans!
Det e så stort och jag har nog inte fattat det riktigt än.. MEN, gaaaah, vilken lycka!!!! :) :)
Det e sånt jag bara kunde drömma om.
När jag va liten ville jag alltid ha en lillasyster eller lillebror. Men nej då! :)
Sen kom Tyler till världen när jag va ca 12 år! :)
Äntligen! Jag blev så glad, så stolt och allt på samma gång!
Lilla älskade Tyler e inte så liten längre!
12 år i oktober, var tog min lilla plutt kusin vägen?!
Galet vad jag gillar honom!
Sist jag va i USA (september 2011) så åkte jag dig själv med mammii.
Då fick jag och Tyler massa tid att leka och roa oss!
Det va lite extra roligt eftersom Tyler inte hade en aning om att jag oxå skulle komma dit.
Han trodde bara att det va mammii.
Han blev chockad i början och sa till Britt "Jag kan inte fatta att Jessica e här".
Den gången va det extra svårt att lämna dem. Jag grät som ett litet barn, jag ville inte hem då!
Tårarna sprutade och personalen på flygplatsen gav mig massa servetter!
Det va den jobbigaste gången jag har varit med om när det gäller att åka hem.
Beror nog på att vi fick så mycket tid ihop. Sommaren 2010 va Jenny B, Colin och André oxå med.
Då fick vi inte samma tid tillsammans.
Men tusan vad jag saknar honom!
Längtar till nästa år. Då ses vi antagligen igen! <3

Idag va det Baloos tur att besöka doktorn.
Det av dax för blodprov.
Han va duktig och skötte sig bra! :)
Hoppas de e bra resultat när jag ringer på onsdag och checkar av läget!

Ylur e fortfarande pigg och glad!
Det glädjer mig att han har blivit så pass bra efter den hemska sjukdomstiden!!
De går i Ekeröd och äter massa gräs och lever livet.
De syns på de att de trivs! Men snart vill jag ha hem mina älskade pållar!!!

I morgon e det åter dax för barnmorskan och nu tänker jag mysa med mina små killar! :)
Fredag i morgon, helgen e på ingång! Trevlig helg vetja! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar