11 juni, 2013

bra dag!


Idag följde jag och Milian med Mimmi och pappa till min älskade f!
Jag blev SÅ glad när jag såg honom!!!
Det har varit några jävligt jobbiga veckor som jag har kämpat, hoppats, kämpat och hoppats!
Idag fick jag bekräftat vilken kämpe han är!!!
Nu vill jag ha honom närmare oss, som jag saknar att sitta och fika med honom samtidigt som vi pratar om allt mellan himmel och jord! Han e så j-a bra alltså!!! <3

Sen ikväll va det träning, riktigt j-a roligt!
Jag va på strålande humör och kände en sån lättnad i hela kroppen efter att fått träffa min f! :) :)

I morgon fyller den bästa systern i heeeeela världen år! :) Jag ska bjuda henne på en god lunch i Osby då. :) Men innan dess e det BVC som gäller för min bebis! 1 års kontroll, hur lång tid ska det ta för mig att fatta att han snart blir 1 år?!?! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar