10 juni, 2013

måndag

Veckorna går för fort, hinner inte med!
Om 2 veckor fyller min bebis 1 år, så sjukt!! Jag får inte ihop de. 1 år!!!

Turridningen va riktigt rolig, härligt väder och en jättemysig runda!

I helgen va vi på 30+35 års fest, hade riktigt j-a roligt! God mat, god dricka å härliga människor!
Dansade långt in på natten sen begav vi oss hem från Broby på cykel!
Hur roligt som helst. Började ljusna när vi va på väg hem. :)

Min pluttis sov borta för första gången. Usch, det va jobbigt. Men det hade gått jättebra. Sen fick vi han hemkörd vid 10 tiden på morgonen, som jag längtade efter honom då! <3
Sen tog vi det mest lugnt.
Gick upp till Ekeröd och pratade med familjen Blom och tittade till mina fina pållar! <3
Senare på eftermiddan begav vi oss till Andrés mormor och morfar å fikade!

Idag har jag och Milian cyklat en runda. Sen kom kompis och Harry på besök. :)
Begav oss sen vidare till Högsma och åt god mat sen körde jag till Killeberg och tittade på fotboll, fullt upp som vanligt!

Nu ligger jag i sängen, A sover gott och det gör nog Milian med. Han har bara sovit en gång på hela dagen idag. Kan ju hoppas att han tar sig en rejäl sovmorgon i morgon. Det hade inte hans mamma sagt nej till! :)

Idag blir fasters lilla blomma 9 månader, älskade underbara Joel! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar