22 maj, 2013

onsdag!


Ligger i sängen, har fönstret lite öpoet och hör hur regnet faller utanför, mysigt!
Dock mindre mysigt för mina älskade pållar, men de klarar ju sig. De hittar väl något träd att gå under.

I förmiddes kom Mickan och fasters lilla blomma på besök en sväng.
Mickan ringde och kollade upp tid för turtidning. :) Även Mimmi och André ska me, det ska bli sjukt kul!!!!! :)
Sen kom min vän Amphai och hennes fina V hit! Gick vår runda och efter det åt vi mat, barnen lekte och vi traggade!
Jag e SÅ glad över att jag har träffat en vän som henne!
Genomsnäll, omtänksam, förvirrad, glad och öppen! <3

Min älskade unge köpte en ny skilda världar box till mig igår som en tidig "mors-dag-present". Precis den jag ville ha!
Han e så duktig, smart och omtänksam! ;)

Nu e det typ dax att sova. I morgon blir det jobb några timmar. :)

På eftermiddagen styr jag antagligen bilen utanför 50 skyltarna, tänk att saker kan ändra sig så snabbt. Ofattbart! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar