19 maj, 2013

bra vecka!


Vilken bra vecka!
I onsdes kl 10.10 blev jag ÄNTLIGEN moster igen till en liten Folke!! <3
Så på kvällen åkte jag, mamma, pappa och flickorna in och hälsade på, på BB! Mysigt!! <3
Han va så liten, svårt att fatta att Milian oxå har varit så liten. :)

I tordes kom Mickan och faster lilla blomma hit på frukost, mysigt! Invigde även Milians nya vagn! När A kom hem körde vi och hälsade på min älskade farfar! :)
På kvällen blev de fotbollsträning, kul kul kul!!

Fredagen spenderade jag och Milian i Sösdala med andra mammor och barn, mysigt!
Så kul att träffa andra mammor och andra barn , så kul att se hur barnen utvecklas och leker med varandra!
På hemvägen körde jag och Milian inom team sportia och hämtade nya handskar till mig, woohooo!! :)

I lördes började jag dagen med en härlig ridtur, tog sen cyklen och begav mig till familjen Holm, mys mys mys!! <3
Sen körde jag och Milian till min älskade farfar en sväng! :)

Idag stod de match på schemat. Jag e så j-a nöjd. 1-1 blev de och mina handskar va superbra!!
Nu försöker jag hålla ögonen öppna för att kolla lite på hockeyn, så trött och huvudet dunkar...

1 kommentar: