01 april, 2013

påsk påsk!

Då va denna påsken över.
Och min påsk har varit bra!
Har hälsat på familjen Holm i husvagnen, ätit på resturang, varit i Åstorp hos familjen Herbertsson, spelat match, hälsat på farfar och ätit middag hos mina föräldrar där även mina fina syskon va + deras familjer! Mycket trevligt!! :)

Men, denna påsken har varit den godis snålaste påsken jag har varit med om!!!
Inte för att vi inte har godis hemma, för det har vi, massor!! Och godis sugen har man varit, men det e bara att bita ihop!

Idag har jag spelat min första fotbollsmatch på flera år! Grymt nervös va jag, sov som en kratta i natt. Men tusan va bra det gick!
Blev dock förlust, men det kändes som en seger! Efter den matchen va jag lagom pigg!
Men efter en god middag hos mina föräldrar och lite kaffe på de så blev de bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar