22 mars, 2013

Fredag!

Då va de fredag igen.
Min klocka ringde 6.40.
Va en aning trött när man skulle gå upp idag. Men så e de.
M sover än och har sovit HELA natten (!!!!!!)
Han har sovit i eget rum i 3 nätter nu och han har sovit hela nätterna då.
Fast första natten vaknade han till lite, fick ny blöja men somnade igen.
Det va mest hans mamma som sov dåligt då. Låg och lyssnade efter honom trotts att barnvakten va typ 50 meter ifrån mig. :)

Igår va jag, mamma och Milian hos min älskade farfar.
Sen va jag och tränade fotboll på kvällen, riktigt kul!!!!
Man känner sig så välkommen dit fast man har varit borta i typ 1,5 år.
Underbart lag, underbara människor!!

Snart kommer mosters hjärta hit medans hans mamma ska iväg å träna Alva. :)
Och helgen e på ingång och jag ser framemot en härlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar