03 mars, 2013

söndag!

Min helg har varit blandade känslor.
Ibland bra, ibland mindre bra, men mest bra.


Stack inom kiosken i byn för att handla igår. När jag står i kön i min egna lilla värld så vänder personen framför mig mot mig och säger: "Hej Jessica. Jag kände knappt igen dig. Va smal och fin du har blivit".
Snacka om att bli chockad!!
Jag visste inte vad jag skulle säga och svarade i stil med "Det vet jag inte riktigt om jag kan säga". Men direkt efteråt så sa jag typ att jag hade kämpat hårt för de me.
Jag blev så paff, helt sjukt!
Tänk att någon la märke till mig och såg att jag hade kämpat för att gå ner i vikt!
Berättade detta för mammii när jag kom tillbaka till bilen, hon menade på det att vi e så dåliga på att ge varandra komplimanger.
Det stämmer verkligen och jag ska försöka ta åt mig lite mer när någon berömmer mig, för jag vet själv vilket jobb jag har lagt ner och fortfarande lägger ner för att gå ner i vikt! Och jag vet innerst inne att jag har och är riktigt j-a duktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar