06 mars, 2013

igår. idag. i morgon.

Igår va jag i stan med min fina syster och min fina unge! Hade riktigt roligt. Vädret va kanon, milian va nöjd och vi hittade vad vi skulle + lite mer. Jag köpte ett par nya byxor till mig själv!!!! Mina första par jeans jag köper efter graviditeten och det bästa av allt, de va i min gamla storlek!!!!!!! :) :) Köpte även en ny skilda världar box, jag e fast!!
Sen va min lilla familj och hälsade på min älskade farfar! :)

Idag har vi varit hos Milla och träffat ett härligt gäng mammor och barn, riktigt roligt!! :)
Sen va Milians farmor o farfar här och åt. :) Under tiden de va här hann jag och André plocka undan, städa, tvätta och fixa tvätten, riktigt härligt att ha de gjort, tack för lekstunden me Milian! :)

I morgon kommer min älskade moster och kusin hem!!!! Har inte träffat de sen september 2011. Ska bli så kul!! :) :)



Idag e det den 6/3 2013.
Idag e det 6 år sen min finfina mormor somnade in. Skänker en extra tanke till henne idag, fina du! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar