21 februari, 2013

Torsdag!

Äntligen, nu börjar min hals ge med sig.
I morgon bitti drar jag igång med träningen på allvar igen.
Började lite smått ikväll, men min lilla bebis ville verkligen inte sitta och titta på barnprogram medans jag tränade. Så det blev ju inte så mycket av de.
Man blir ju nästan stressad av alla som snackar om träning, vad de äter och inte äter.
Jag har känt mig jätte onyttig nu när jag inte har kunnat träna.
Det känns som att man jämnför sig med alla andra.
Men det gör jag inte, jag kör mitt "race" och det verkar funka jävligt bra med tanke på att jag har gått ner 29 kg sen Milian föddes. Nöjd? JA! Nu e jag det. I torsdes va jag inte det när jag ställde mig på vågen. Man vill väl att resultat ska synas direkt, helst igår.
Såna e väl de flesta, men nu börjar de synas resultat, jag börjar kunna ha mina gamla jeans igen och mina tröjer. Jag e så glad för det. Men ibland så "glömmer" man bort hur mycket man kämpar, så nu ska jag jävlari vara nöjd över vad JAG har presterat!
Min snälla syster har även lånat ut sin crosstrainer till mig så idag har André och pappa hämtat hem den till mig. Ska bli roligt att variera lite mellan den och cykeln.

Min lilla bebis e dålig. Hade hög feber här om natten. Spydde ner hela sängen sent igår kväll. Feberfri idag, men spydde ikväll igen. Så lustigt. Ringde 1177 för att rådfråga, fick ett tips på vad de kunde va. Hemmalagade maten. Han har bara ätit "burkmat" innan. Men nu tänkte jag börja laga lite egen mat till honom. Kan vara de han har reagerat på för han inte e van vid det. Ska ha extra koll och tänka mig för vad han äter o.sv...

Nu ska jag knapra på lite vindruvor och kolla på tv innan sängen kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar